SodaStream, wiodący producent ekspresów do gazowania wody, prezentuje repozycjonowanie 360°

Dodał: red Data: 2022-09-15 11:26:13 (czytane: 10896)

Jak cię widzą, tak cię piszą? SodaStream nie pozostawia miejsca na domysły. Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie 360 to manifest wartości i celów. Oto jak zmienia się marka, aby ci co piszą, nie mylili się w swoich interpretacjach.

Wśród wiodących trendów konsumenckich nie sposób nie zauważyć rosnącego zainteresowania designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Jednocześnie nie traci na znaczeniu dbałość o user-experience. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym, zwracając uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak również wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.

SodaStream ze swoimi produktami doskonale wpisuje się w trendy. Aby to podkreślić marka wprowadziła nowe logo, paletę barw oraz stronę internetową. Zmianom uległa również strategia komunikacji i portfolio produktów.

Zobacz

SodaStream 1

Historia marki

SodaStream to na polskim rynku wciąż nowość. Lokalny oddział powstał zaledwie dwa lata temu. Wcześniej produkty były oferowane za pośrednictwem dystrybutorów. Jednak historia marki ma ponad 100 lat. W 1903 roku SodaStream rozpoczęła rewolucję na rynku napojów sodowych, przedstawiając system umożliwiający konsumentom samodzielne przygotowywanie wody gazowanej w zaciszu własnego domu. Od tego czasu marka konsekwentnie rozwija swoje portfolio i wciąż odkrywa nowe rynki. Jednak tak dynamiczny i wielokierunkowy rozwój przyczynił się również do namnożenia komunikatów, elementów identyfikacji wizualnej i sposobów ukazywania firmy oraz produktów. Potrzeba uwspólnienia zarówno warstwy wizualnej, jak i przekazu była głównym powodem do zmiany.

Push for Better


"Push for Better" - to główne hasło towarzyszące marce SodaStream. Geneza powstania jest dość naturalna i nawiązuje do gestu gazowania wody za pomocą saturatora. Ta drobna czynność daje początek strumieniowi zmiany - zarówno dla konsumentów, jak i dla planety.

Zobacz

SodaStream 2

Jeden symbol, wiele znaczeń

Kolejnym elementem identyfikacji wizualnej jest symbol marki. Punktem wyjścia są dwie krople wody, które splatając się tworzą formację yin i yang, symbolizując tym samym równowagę i harmonię występującą w przyrodzie. Dzięki przemyślanemu projektowi logo zawiera w sobie również literę "S" odzwierciedlenie nazwy marki SodaStream.

Obejrzyj film prezentujący nową identyfikację wizualną SodaStream - https://youtu.be/UDYc2gKPbes

Kolorowa komunikacja? Naturalnie!

W hołdzie wyznawanym przez firmę wartościom powstała również nowa paleta kolorystyczna. Każdy, kto spacerował kiedykolwiek brzegiem morza rozpozna i umiejscowi nowe barwy marki. Fresh i deep blue to odcienie wody, a jednocześnie symbole spokoju i bogactwa. Kolor Sand, jak nazwa wskazuje to piasek. W palecie znajdziemy również Koral, Orange, Forest Green i Sunshine Yellow. Wybór barw naturalnie łączy się tym co, dla SodaStream najważniejsze - dbałością o środowisko, świeżością, rozwojem i optymizmem.

Collection - elegancja i funkcjonalność

Oprócz rebrandingu SodaStream wprowadza nowy system pozycjonowania produktów. Przykładem jest linia Collection, do której już dziś należą ekspresy Art i Duo. Niebawem linia zostanie rozszerzona o nowy saturator, stworzony we współpracy ze światowej sławy projektantem.

Zobacz

SodaStream3

Misja "Nawodnienie"

SodaStream chce zrewolucjonizować branżę napojów gazowanych i zachęcić ludzi do picia wody. Badania pokazują, że posiadacze SodaStream każdego dnia piją ponad 50 proc. więcej wody niż osoby, które jeszcze nie korzystają z saturatora*. Co ciekawe wśród klientów SodaStream poprawia się również motywacja dotycząca zdrowego stylu życia. 60 proc z nich deklaruje wzrost aktywności fizycznej oraz dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych. Nawodnienie jest kluczowe dla zdrowia każdego z nas, dlatego warto rozważyć zakup urządzenia, które połączy przyjemne z pożytecznym. W końcu kto nie chciałby zadbać o swoje zdrowie jednocześnie pijąc pyszny, orzeźwiający napój, nie generując przy tym zbędnego plastiku?

Kreatywny koncept

Repozycjonowanie odbyło się we współpracy z Pearl Fisher - agencją projektową i brandingową z siedzibą w Londynie, a także z Eitanem Cohenem, kreatywnym doradcą SodaStream. "To kolejny ekscytujący rozdział dla Sodastream i nie możemy się doczekać aż ten odważny, wpływowy i inspirujący nowy design trafi na półki sklepowe" - komentuje David Jenkinson, Design & Experience Partner w Pearl Fischer.

Wszystko w swoim czasie

Nowa identyfikacja wizualna SodaStream jest już obecna na stronach internetowych i mediach społecznościowych, natomiast wprowadzanie nowych projektów opakowań rozpocznie się w 2023 roku i będzie przebiegało stopniowo na wszystkich 47 rynkach, na których funkcjonuje firma.

*Opeepl study for SodaStream 2021 (US &UK)

SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Źródło informacji: SodaStream

/PAP/

Reklama

REKLAMA

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeżeli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


więcej

Meble, kuchnie, zabudowy

więcej

Usługi budowlane i remontowe

KWARC - Zakład Prefabrykatów Betonowych

Busko-Zdrój, Wełecz 144C

więcej

Zarezerwuj nocleg

Hotel Nad Starą Nidą - hotel, restauracja

Pińczów, ul. Armii Ludowej 4

Dom weselny Zakątek

Michałów, Wrocieryż

Hotel Pod Świerkiem

Busko Zdrój, ul. Waryńskiego 38

Konkursy

pinczow24.pl poleca

Ogłoszenia

Dodano: 2024-04-23 11:36:34

Sprzedam działke RODO

Dodano: 2024-04-23 11:35:11

Przeprowadzki, transport

Dodano: 2024-04-23 11:08:24

Sprzedam działkę budowlaną

Dodano: 2024-04-23 11:02:43

Montaż anten satelitarnych i naziemnych

Dodano: 2024-04-23 11:02:38

Sprzedam działkę budowlaną

Dodano: 2024-04-23 11:01:54

Naprawa komputerów, laptopów

Dodano: 2024-04-23 10:56:27

Spotkanie Bez Zobowiązań

Dodano: 2024-04-23 10:55:20

Zatrunimy pomoc kuchenną

Dodano: 2024-04-23 09:51:38

Poderwij moja żonę

Dodano: 2024-04-23 09:42:44

Praca dla kierowcy z kat. B

Dodano: 2024-04-23 08:11:29

Lokale do wynajęcia..

Dodano: 2024-04-23 07:38:24

Pranie kanap, narożników, foteli, krzeseł oraz ...

Dodano: 2024-04-22 23:32:10

Sprzedam jajka perliczek

Dodano: 2024-04-22 23:22:12

okna używane

Dodano: 2024-04-22 22:55:39

Do wynajęcia mieszkanie